Ekonomi

OMS’ye ihracatta 2 ödül

Çelik mutfak eşyaları ve alüminyum mutfak eşyaları üreten ve üretiminin yüzde 70’ini ihraç eden OMS Collection, İstanbul Demir ve Demir Dışı Metaller İhracatçıları Birliği (IDDMIB) tarafından organize ediliyor. “İhracatın Metalik Yıldızları” ödül töreninde “Alüminyum Mutfak Eşyaları” kategorisinde ikincilik, “Çelik Ev Tipi Mutfak Eşyaları” kategorisinde ise üçüncülük ödülüne layık görüldü. OMS Collection Yönetim Kurulu Üyesi Talha Özger, “Bu ödül için; her şeyden önce bizimle çalışan arkadaşlarımızın, 90’dan fazla ülkedeki müşterilerimizin ve bayilerimizin emek ve emekleri ile hakkımızı kazandık. Hep birlikte daha çok çalışarak, daha çok emek vererek daha iyi yerlere geleceğiz” dedi.söz konusu.

Firmanın Adıyaman ve İstanbul’da üretim yaptığını hatırlatan Özger, şunları söyledi; “Adıyaman’da yaklaşık 40 bin metrekare kapalı alan ve 100 dönüm arazi üzerinde üretim yapıyoruz. Bölgede yaklaşık 300 kişiye istihdam sağlıyoruz. Gelişen ekonomi ve değişen dünya koşullarında üretiyoruz. Bu ödüllere layık görüldüğümüz için son derece mutluyuz” dedi.söz konusu.

ALÜMİNYUMDA YENİLİKÇİ ÜRETİM

Mevcut ihracat pazarlarını da pahalılaştıran Özger, “Adıyaman’daki fabrikamızda yeşil güçle üretiyoruz. Fabrikamızda güneş panelleri bulunmaktadır. Kendi elektriğimizi üretip kullanıyoruz. Sarsıntı bölgesi olan Adıyaman’da üretimimize devam ediyoruz. Bölgede istihdamı sürdürmek ve göçü önlemek en büyük amacımız ve bu doğrultuda çalışmalarımızı sürdürüyoruz. İstanbul Esenyurt’ta alüminyum mutfak eşyaları üretiyoruz ve bu alanda en yenilikçi firmayız. Her iki ayda bir yeni kalıplar yaparak müşterilerimize sunuyoruz. Bu ödül töreninde alüminyum mutfak eşyaları segmentinde Türkiye 2.’si olduk. Konut tipi ve çelik mutfak eşyaları kategorisinde 3.lük ödülüne layık görüldük. Üretimimizin yüzde 70’ini ihraç ediyoruz ve bu ihracatın yüzde 95’ini OMS markası ile yapıyoruz. Yani bu ülkelerde kendi markamızı duyurmayı hedefliyoruz ve bunu başarıyoruz. İhracat pazarlarımızın ortasında yer alan Avrupa, Orta Doğu, Kafkas ülkeleri, Rusya, Özbekistan, Türkmenistan, Tacikistan ve Ukrayna’da bölge bayiliklerimiz bulunmaktadır. Bu bölgelerde OMS markası ile tüm coğrafyaya kendi çalışmalarımızı gönderiyoruz” dedi.dedi.

HEDEF OMS MARKASINI DÜNYAYA DUYURMAK

Yılın ilk yarısındaki durumu değerlendiren Özger, şunları söyledi: “Tüm dünyada bir daralma döneminden geçiyoruz. Biz de bundan etkilenmemiş değiliz. Ancak daralmaya rağmen farklı coğrafyalarda pazar arayışlarımız devam ediyor. Bugün OMS’nin Sahra Altı Afrika, Güney Amerika ve Uzak Doğu gibi farklı pazarlarda çalışmalarını sağlamak için pazar çeşitliliğimizi artırmayı hedefliyoruz. Brezilya, Güney Afrika, Bolivya ve

Çalışmalarımızı Kolombiya’da sergiliyoruz. Bu alanlarda da pazar payımızı daha da artırmayı hedefliyoruz. Çalışmalarımızı bu bölgelere özgü üretip varsa bölgenin ihtiyacına göre yeni desenler ve varsa farklı çalışmalar yaparak satışlarımızı arttırmaya çalışıyoruz” dedi. söz konusu. Yılsonu hedeflerini de sözlerine ekleyen Özger, “Yılın geri kalanında pazar çeşitliliğimizi artırmayı planlıyoruz. Ülke markamızı ve ‘Made in Turkey’ algımızı farklı coğrafyalarda yükseltmeyi hedefliyoruz. Sonrasında ise OMS markamızla pazar çeşitliliğimizi artırmayı ve şirketimizi tüm dünyaya duyurmayı hedefliyoruz” dedi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu